סנקציות לרשות הפלסטינית, בעקבות פנייתה ל-ICJ

שלמה ריזל No Comments on סנקציות לרשות הפלסטינית, בעקבות פנייתה ל-ICJ

שר החוץ אלי כהן מגיב לכינוס ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי – הקבינט המדיני-ביטחוני שהתכנסה לדיון ראשון בסוף השבוע, במטרה להגיב להחלטה של הפלסטיניים לנהל מלחמה מדינית ומשפטית נגד מדינת ישראל: "ישראל תגבה מחיר על כל ניסיון לפגוע בישראל בזירה הבינלאומית״ אמר

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שהקבינט המדיני ביטחוני אישר מספר צעדים אשר יינקטו מול הרשות הפלסטינית, בעקבות פנייתה ל-ICJ בשבוע שעבר. שר החוץ אלי כהן אמר: ״הרש"פ לא מעוניינת בפיתרון וגם לא מעוניינת בשיפור אמיתי במצבם של הפלסטינים. כל עניינה הוא פגיעה בישראל.שורת הצעדים עליהם החליטה ישראל נועדו להבהיר – שישראל תגבה מחיר על כל ניסיון לפגוע בישראל בזירה הבינלאומית״.

רשימת הצעדים שתנקוט ישראל:

העברה של כ-139 מיליון ש"ח מתוך כספי הרשות הפלסטינית לנפגעי הטרור לצורך קיום פסק הדין בתיק "ליטבק", שמפצה משפחות של קורבנות טרור שנרצחו מפיגועי טרור פלסטיני. החלה מיידית של קיזוז תשלומי הרשות למחבלים ובני משפחותיהם לשנת 2022 בהתאם לדו"ח מערכת הביטחון.

הקפאה של תוכניות בנייה של הפלסטינים בשטחי C בעקבות ניסיונות השתלטות לא חוקיים של הרש"פ, בניגוד להסכמים הבינלאומיים. שלילת הטבות לאח"מים שמובילים את המאבק המשפטי-מדיני נגד ישראל. ינקטו פעולות מול ארגונים ביו"ש שמקדמים פעילות טרור או כל פעילות עוינת, לרבות פעילות מדינית-משפטית נגד ישראל בכסות של פעילות הומניטרית.

"הממשלה הנוכחית לא תקבל את המלחמה של הרש"פ בחיבוק ידיים ותגיב ככל שיידרש" נמסר מקבינט השרים בתום הפגישה שנערכה ביום חמישי שעבר



0 תגובות